FAQ's
-
Wat voor zorg biedt A+ Thuiszorg?
Wij bieden een breed scala aan zorgdiensten, waaronder persoonlijke verzorging, verpleging, begeleiding, huishoudelijke hulp, zorg bij cognitieve stoornissen, palliatieve zorg en ondersteuning voor mantelzorgers. Neem contact met ons op om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen.
-
Kan ik zelf bepalen welke zorg ik krijg?
Ja, wij stellen samen met u een zorgplan op dat volledig is afgestemd op uw wensen en behoeften. Tijdens regelmatige evaluaties passen we de zorg aan als uw situatie verandert.
-
Hoe kan ik een klacht indienen als ik niet tevreden ben?
Bij A+ Thuiszorg vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent. Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij onze klachtenfunctionaris via klachten@aplusthuiszorg.nl of per post naar Visseringlaan 23, 2288 ER Rijswijk. Wij zorgen voor een zorgvuldige behandeling van uw klacht.
-
Hoe kan ik mij aanmelden voor zorg bij A+ Thuiszorg?
Aanmelden gebeurt vaak via een verwijzing door uw huisarts of andere zorgverlener. Bent u van mening dat u of een naaste zorg nodig heeft? U kan eenvoudig contact met ons op nemen via onze website, telefonisch, of per e-mail. Wij plannen een kennismakingsgesprek waarin we uw zorgvraag bespreken en samen een passend zorgplan opstellen.